Cara Nak Masak Itik Yang Lembut

Sengaja aku nak tengok macam mana gayanya adik aku yang sorang tu bila tengok body aku berpakaian sendat. Lebih-lebih lagi bila lauknya dimasak dengan enak apa sahaja hidangan yang diambil sama ada ayam atau kambing kesemuanya dimasak dengan sempurna sehingga lembut.


Gulai Kerutuk Itik Serati Yang Sedap Azie Kitchen

Selain nasi briyani hidangan lain juga tak kurang menariknya seperti murtabak roti canai dan juga mee goreng.

. Jadi sengajalah aku pakai baju T yang ketat hari tu. Subang Jaya juga menempatkan banyak restoran-restoran yang sangat fresh dari segi idea dan in trend masing-masing menawarkan pengalaman gastronomi yang luar biasa dengan bilangan kompleks membeli-belah yang boleh ditemui di Subang Jaya seperti Empire Shopping Gallery dan Sunway Pyramid tak hairan kalau Subang Jaya menjadi lubuk orang. Aku nak dengki dia supaya dia tak keruan tengok bontot aku yang ketat dengan kain batik.

Tapi kenapa nak makan tanpa lauk pula kan. Memang itu rutin aku bila mak tak ada. Jadi pagi-pagi lagi aku dah siapkan dia sarapan.


Resepi Daging Masak Kicap Yang Paling Simple Dan Sedap Masakan Simpel Resep Makanan Makanan


Cara Masak Itik Palo Simple And Cepat Youtube


Resipi Gulai Itik Serati


Air Tangan Orang Rumah Bapak Petua Melembutkan Daging Itik Kari Itik Ramadan

No comments for "Cara Nak Masak Itik Yang Lembut"